Позиціонування «Apple»: залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії

  • С. Б. Летюк Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: бренд, реклама, жизненный цикл, рекламная кампания, рекламный ролик, инновация, IT-технологии

Анотація

У статті проаналізовано рекламну стратегію компанії «Apple» за 41 рік її існування та простежено залежність певного типу реклами від конкретного етапу її життєвого циклу. Окреслено сучасний стан компанії, перспективи її розвитку та місце реклами у процесі можливого ребрендингу. Рекламні кампанії «Apple» співвіднесені з історією бренду, що відображає реальну взаємозалежність цих двох компонентів. Досліджено коливання рекламної стратегії на етапі становлення та просування під час конкурентної боротьби, за умови лідерства на ринку та передкризового етапу

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бардаш Д. 11 провалов Apple в 2015 году [Электронный ресурс] / Д. Бардаш. — Режим доступа : https://www.iphones.ru/iNotes/530910.

Боев Е. И. Реклама как социокультурное явление в системе социальной коммуникации [Электронный ресурс] / Е. И. Боев. — Курск, 2005. —139 c. — Режим доступа : http://www.dissercat.com/content/reklama-kak-sotsiokulturnoe-yavlenie-v-sisteme-sotsialnoi-kommunikatsii.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер и др. — М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2002. — 647 с.

Михневич Д. Самые крупные провалы в истории Apple [Электронный ресурс] / Д. Михневич. — Режим доступа : https://yablyk.com/10-samyx-krupnyx-provalov-v-istorii-apple/.

Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы / В. Л. Музыкант. — М. : Евразийский регион, 1998. — 399 с.

Ревенко Т. В. Порівняльна характеристика комерційної і некомерційної реклами [Електронний ресурс] / Т. В. Ревенко. — Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=DeBu_2008_1_70.

Хавкіна Л. М. Основи рекламної діяльності : навчально-методичний посібник для студентів зі спеціальності «Журналістика» / Л. М. Хавкіна. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. – 80 с.

Allen St. John. After 1984: The Super Bowl Ad That Almost Killed Apple (FEB 2, 2012) [Електронний ресурс] / Allen St. John. — Режим доступу : https://www.forbes.com/sites/allenstjohn/2012/02/02/the-super-bowl-ad-that-almost-killed-apple/2/#79f0ba1e7dd9.

Heilpern W. The best ad Apple produced from each year since its watershed 1984 Super Bowl hit [Електронний ресурс] / Will Heilpern. —Режим доступу : http://www.businessinsider.com/apple-history-through-advertising-40-years-anniversary-2016-3/#1987--hard-sell-4.

«ThinkDifferent» [Електронний ресурс] // Wikipedia. — Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Think_Different.

Опубліковано
2018-11-22
Як цитувати
Летюк, С. Б. (2018). Позиціонування «Apple»: залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (11), 85-90. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/11664
Розділ
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ