Оптимізація компонентів соціокомунікаційної компетентності в сучасних освітніх стандартах підготовки фахівців
Анотація
У статті досліджено специфіку розробки сучасних освітніх програм з урахуванням компетентнісного підходу. З’ясовано, що в переліку компетентностей майбутніх фахівців окрім загальних та професійних компетентностей доцільно визначати інваріантні соціокомунікаційні компетентності. Представлено огляд різних підходів до формування системи компонентів соціокомунікаційної компетентності та запропоновано власний погляд на перелік компонентів цієї системи.
Завантаження
Посилання
Барабанова Н. Р. Соціально-ділова компетентність сучасного фахівця: проблеми розвитку та моделювання / Н. Р. Барабанова // Вісник ХДАК : зб. наук. пр. — Вип. 38. — Х. : ХДАК, 2012. — С. 258–268.
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року : Указ Президента України : від 25.06.2013 р., № 44/2013 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.president.gov.ua/documents/15828.html.
Розроблення освітніх програм : методичні рекомендації / авт. : В. М. Захарченко, В. І. Луговий, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова / за ред. В. Г. Кременя. — К. : Пріоритети, 2014. — 120 с.
Work W. Communication education for the twenty‐first century [Electronic resource] / WilliamWork // «Taylor&Francis». — Published Online : 21 May 2009. — Way of access : http://pro-spo.ru/biblioteki-zarubezhnyx-izdanij.