Особливості адаптаційного процесу у іноземних студентів при застосуванні корекційно-розвивальної програми

  • А. А. Osipenko Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми адаптації іноземних студентів до навчання в  українських вищих навчальних закладах та наведено теоретичне обґрунтування необхідності розвитку соціального інтелекту як компонента включення студента у соціальне життя суспільства. Досліджено рівень соціального інтелекту іноземних студентів та встановлено розрізнення у його розвитку у студентів першого та третього курсів. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту іноземних студентів. Проведено перевірку ефективності запропонованої програми та доведено її ефективність.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Опубліковано
2015-03-25
Як цитувати
OsipenkoА. А. (2015). Особливості адаптаційного процесу у іноземних студентів при застосуванні корекційно-розвивальної програми. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 1(2), 76–81. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/1512
Розділ
Медична психологія