ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ АНГЛІЙСЬКОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
науково-дослідна діяльність студентів, вища педагогічна освіта, основні форми організації навчального процесу
Анотація
У даній статті автор розглядає основні форми організації науково-дослідної роботи студентів у галузі англійської освіти, зокрема лекції,дискусії, тьюторіали і науково-дослідницькі проекти.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Коробов А.И., Холин Ю.В. Наука и образование в университете Кембриджа // А.И. Коробов, Ю.В.Холин // Науч.-популяр.журн. – 2004. –№ 3. – С. 6-16.
2. Кулагина М.Г. Рождение и воспитание детей в среде английской аристократии в XVII-XVIII веках // М.Г. Кулагина // Вестник всеобщей истории: Межвузовский сборник. Вып. 2 СПб., 1999. – С. 83-87.
3. Леклерк М. Воспитание и общество в Англии // М. Леклерк // СПб., 1899. – С. 19-20.
4. Ярошинский И.В. Опыт реализации проектов в английской школе / И.В. Ярошинский // Школа и производство. – 1996. – № 1. – С. 26-28.
5. English Method and Drama Method. University of Leeds, School of Education. Session 1997/98. – 24 p.
6. Inservice Training and Educational Development: An International Survey / Hopkins D. (ed). – London, Sydney, Dover, New Hampshire: Croom Hein, 1986. – 334 p.
7. Kerr A. Universities of Europe. – London, 1969. – P. 96.
8. McMahon W. Potential Resource Recovery in Higher Education in the Developing countries and the Parents expected Contribution, Economics of Education review. – 1988. – P. 3-7 p.
9. Pratt J. Policy and policymaking in the unifi cation of higher education. Journal of Education Policy. – 1999. – V. 14 – 269 p.
10 Research Register. Institute of Education. University of London. London, 2008.
2. Кулагина М.Г. Рождение и воспитание детей в среде английской аристократии в XVII-XVIII веках // М.Г. Кулагина // Вестник всеобщей истории: Межвузовский сборник. Вып. 2 СПб., 1999. – С. 83-87.
3. Леклерк М. Воспитание и общество в Англии // М. Леклерк // СПб., 1899. – С. 19-20.
4. Ярошинский И.В. Опыт реализации проектов в английской школе / И.В. Ярошинский // Школа и производство. – 1996. – № 1. – С. 26-28.
5. English Method and Drama Method. University of Leeds, School of Education. Session 1997/98. – 24 p.
6. Inservice Training and Educational Development: An International Survey / Hopkins D. (ed). – London, Sydney, Dover, New Hampshire: Croom Hein, 1986. – 334 p.
7. Kerr A. Universities of Europe. – London, 1969. – P. 96.
8. McMahon W. Potential Resource Recovery in Higher Education in the Developing countries and the Parents expected Contribution, Economics of Education review. – 1988. – P. 3-7 p.
9. Pratt J. Policy and policymaking in the unifi cation of higher education. Journal of Education Policy. – 1999. – V. 14 – 269 p.
10 Research Register. Institute of Education. University of London. London, 2008.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Погребняк, Н. М. (2015). ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ АНГЛІЙСЬКОЇ ОСВІТИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 118-127. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3849
Розділ
Статті