Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з асоціальними сім’ями
Ключові слова:
асоціальна сім’я, молодший школяр, взаємодія, психолого-педагогічна допомога, соціально-педагогічна робота
Анотація
У статті розглядаються питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з асоціальними сім’ями; взаємодії школи з неблагополучними сім’ями.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Кравцова Е.Э. Психологические проблемы готовности детей к обучению в школе. – М., 1983. – 234 с.
2. Невмержицький О.А. Сотрудничество с родителями: пособие / О.А. Невмержицький. – К.: Гнозис, 2005. – 265 с.
3. Спиркин А.Г. Философия: учебник / А.Г. Сприкин. – М.: Гайдарики, 2000. – 816 с. – С. 583
4. http://psylist.net.pedagogika
2. Невмержицький О.А. Сотрудничество с родителями: пособие / О.А. Невмержицький. – К.: Гнозис, 2005. – 265 с.
3. Спиркин А.Г. Философия: учебник / А.Г. Сприкин. – М.: Гайдарики, 2000. – 816 с. – С. 583
4. http://psylist.net.pedagogika
Цитовано
Як цитувати
Пономарьова, Г. Ф. (1). Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з асоціальними сім’ями. Наукові записки кафедри педагогіки, (36), 145-151. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1908
Розділ
Статті