Узагальнення навчального матеріалу на уроках географії із сугестопедичною технологією навчання

  • Вікторія Салімон
Ключові слова: методика навчання географії, сугестопедична технологія навчання, нетрадиційні методи навчання географії

Анотація

У статті розкрито особливості застосування принципу узагальнення навчального матеріалу як одного із засобів кращого запам’ятовування інформації на уроках географії із сугестопедичною технологією навчання. Проведено аналіз наукових досліджень щодо використання глобального підходу у навчанні, у тому числі на уроках географії. Запропоновано методичні рекомендації щодо сугестопедичного уроку з використанням глобалізації навчального матерілу за розділом «Земля на плані та карті» у загальногеографічному курсі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Pal’chevs’kyj, S.S. (2005). Sugestopedagogika: novitni osvitni tehnologiji. [Suggestopedic education: modern educational technologies]. Ky`yiv: Kondor, 352.
2. Pal’chevs’kyj, S.S. (2007). Pedagogika. Metodologichni zasady` procesu navchannya: Navch. рosib. [Pedagogy. Methodological principles of the learning process. Teach. guidances]. Ky`yiv: Karavela, 576.
3. Salimon, V.M. (2009). Novitni metody` vy`kladannya geografiyi na osnovi ul`trapedagogichnoyi koncepciyi navchannya [New methods of teaching geography-based on ultra teacher training concept]. The problems of continuous geographical education and cartography, 9, 211-217.
4. Online tutorials for students. Theory and practice of suggestopedia. Available at: http://nebook.net/book_suestopedyastorya-teorya-praktika
Як цитувати
Салімон, В. (1). Узагальнення навчального матеріалу на уроках географії із сугестопедичною технологією навчання. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (24), 105-108. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/6418
Номер
Розділ
Статті