Інтегративний потенціал краєзнавчих географічних досліджень учнівської молоді

  • Євгеній Копилець
Ключові слова: інтегративний потенціал географії, краєзнавчі географічні дослідження, учнівська молодь

Анотація

У статті проаналізовано досвід організації інтегрованих досліджень у Полтавському обласному центрі туризму і краєзнавства учнівської молоді, у яких географічний компонент відігравав домінуючу чи принаймні одну з провідних ролей. Наведено конкретні приклади досліджень, у яких географічні аспекти поєднувалися з екологічними, геологічними, зоологічними, історичними. Виділено значущі спільні ознаки цих досліджень: усі вони є цілісними, завершеними та результативними; у всіх дослідженнях географічний компонент зберіг власну специфіку; кожен описаний зразок пошукової діяльності учнівської молоді, окрім пізнавальної, мав і виразну виховну значущість.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Bojko, V.M., Mikheli, S.V. (2006). Zagal`na geografiya: pidruch. dlya 6 kl. zagal`noosvit. navch. zakladiv [General Geography: textbook for 6th form of secondary schools]. Ky`yiv: Pedagogichna presa, 272.
2. Klepko, S.F. (2007). Konspekty` z filosofiyi osvity` [Conspectus of the philosophy of education]. Poltava: POIPPO, 420.
3. Kolbovskij, E.Ju. (2004). Izuchaem malye reki [We study small rivers]. Jaroslavl’: Akademija razvitija: Akademija Holding, 224.
4. Kouni, M. (1998). Kot po imeni Sabrina [A Tomcat Called Sabrina]. – Moskva: Armada, 416.
5. Navchal`ni programy` i prakty`chni zanyattya fakul`taty`vnyh kursiv «Yuny`j geograf-krayeznavecz`», «Osnovy` ekologiyi ta pry`rodokory`stuvannya» (2015) [Educational programs and practical studies of optional courses «Young geographer, local historian», «Fundamentals of Ecology and Nature Management»]. Ivano-Frankivs`k: IFOIPPO, 141.
6. Pokolodna, M.M. (2012). Rekreacijna geografiya: navch. posib. [Recreational geography: tutorial]. Xarkiv: XNAMG, 275.
7. Bondarchuk, D.O., Bondarchuk, O.S., Kolod`ko, N.I. etc. (2015). Programy` z pozashkil`noyi osvity`: tury`sts`ko-krayeznavchy`j napryam (vy`pusk 1) [Programs for extracurricular education: tourist and local lore direction (issue 1)]. Ky`yiv, 134.
8. Topuzov, O.M., Samojlenko, V.M., Vishnikina, L.P. (2012). Zagal`na metody`ka navchannya geografiyi: pidruchny`k [General methods of Geography teaching: textbook]. Ky`yiv: DNVP «Kartografiya», 512.
9. Butler, D.R. (1995). Zoogeomorphology. Animals as geomorphic agents. – Cambridge: University Press, 231.
Як цитувати
Копилець, Є. (1). Інтегративний потенціал краєзнавчих географічних досліджень учнівської молоді. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (24), 53-57. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/6407
Номер
Розділ
Статті