Хронологічні, просторові, нормативно-правові та фінансові аспекти проведення навчальних практик з географії у Придністровському університеті

  • Михаил Бурла
Ключові слова: далека комплексна практика, фінансові обмеження, Шенгенська зона, конфліктні регіони

Анотація

У статті розглядаються особливості проведення навчальних практик зі студентами, які навчалися за напрямом «географія» в радянський і пострадянський періоди. Позначені проблеми, пов’язані з організацією і проведенням практик на сучасному етапі, запропоновані заходи щодо їх вирішення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Burla, M.P. (2000). Koncepcija geograficheskogo obrazovanija v obshheobrazovatel’nyh uchebnyh zavedenijah PMR na 2000-2005 gg. [The concept of geographical education in secondary education TMR for 2000-2005]. Pedagogical Bulletin of
Transnistria, 3, 23-35.
2. Burla. M.P., Burla, O.N. (2012). Politicheskaja, jekonomicheskaja i social’naja geografija. Obshhaja harakteristika mira [Political, economic and social geography. General characteristics of the world]. Tiraspol’: PGIRO, 462.
3. Burla, M.P., Burla, O.N., Lysenko, O.Z., Sukhinin, S.A. (compilers) (2006). Programma po geografii dlja obshheobrazovatel’nyh uchrezhdenij (6-11 klassy). [Geography Program for educational institutions (6-11 grades)]. Tiraspol’: GIPK, 96.
Як цитувати
Бурла, М. (1). Хронологічні, просторові, нормативно-правові та фінансові аспекти проведення навчальних практик з географії у Придністровському університеті. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (24), 13-16. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/6397
Номер
Розділ
Статті