АКТИВНІ ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ГЕОГРАФІВ

  • В.В. Машкіна
Ключові слова: самостійна робота студентів, активні методи, навчально-пізнавальна діяльність студентів

Анотація

У статті проведено аналіз окремих форм активізації пізнавальної самостійної діяльності студентів-географів. Висвітлено теоретико-методологічні та історико-педагогічні витоки проблеми організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів вищих навчальних закладів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Кадемія М.Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: Словн.-глосарій / М.Ю. Кадемія, М.М. Козяр, Т.Є. Рак. – Львів: СПОЛОМ, 2011. – 327 с.

2 Педагогические технологии: Учеб. пособ. / [под общ. ред. В.С. Кукушина]. – Ростов-на-Дону: Изд. центр «Март», 2002. - 320 с. (Сер. «Педагогическое образование»).

3. Пидкасистый П.И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении: Теоретико-экспериментальное исследование / П.И. Пидкасистый. – М.: Педагогика, 1980. – 240 с.

4. Смолкин А.М. Методы активного обучения / А.М. Смолкин. – М.: Высшая школа, 1991. – 176 с.

5. Шостак І.В. Активні методи навчання при вивченні курсу «Соціологія» / І.В. Шостак // Наук. записки. Сер. Психологія і педагогіка. – Острог: Вид-во нац. ун-ту «Острозька академія», 2007. – Вип. 9. – С. 523-530.
Як цитувати
Машкіна, В. (1). АКТИВНІ ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ГЕОГРАФІВ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (18), 112-115. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4176
Номер
Розділ
Статті