ВИКОРИСТАННЯ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ КАРТОГРАФІВ-ГЕОДЕЗИСТІВ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

  • В.В. Тишковець
  • В.М. Опара
Ключові слова: вища географічна освіта, наукова дисципліна, картографи-геодезисти, міждисциплінарний метод навчання

Анотація

Розкрито зміст використання світового досвіду підготовки картографів-геодезистів для сталого розвитку вищої географічної освіти в Україні. Надано характеристику основних проблем і проведено аналіз концептуальних положень вищої географічної освіти в різних країнах світу з висновками щодо його використання в національній практиці підготовки картографів-геодезистів. Розглянуто існуючі в різних країнах Західної Європи системи підготовки картографів-геодезистів. Розкрито зв’язок вищої географічної освіти з багатьма науковими дисциплінами різного профілю, пов’язаними із залежністю від просторових баз даних. Проаналізовано основні принципи, методи і напрями сталого розвитку сучасної географічної освіти в країні.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Stahli Roland: 2012. Effective learning for sustainable action. – Berne. Switzerland.
2. Fischer Andreas: 2013. Learning and sustainability: correlations, challenges, concrete ideas from the point of view of vocational education and economy. - University of Luneburg. Germany.
3. Hahn Gabriela: 2011. Training and extension for sustainable action. – Frankfurt / М. Germany.
4. Kunzli Christine: 2011. Teaching for sustainable action and decision-making necessitates the promotion of special competences. - University of Berne. Switzerland.
5. Исаченко А.Г. Теория и методология географической науки: учеб. для студ. вузов. – М.: Изд. Центр «Академия», 2004. – 400 с.
6. Руденко Л. Необхідно наближати географічну науку до географічної освіти (інтерв’ю) / Л. Руденко // Географія та основи економіки в школі. – 2010. – № 1. – С. 2-3.
Як цитувати
Тишковець, В., & Опара, В. (1). ВИКОРИСТАННЯ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ КАРТОГРАФІВ-ГЕОДЕЗИСТІВ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (20), 126-129. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/2800
Номер
Розділ
Статті