Змістові особливості викладання географії в науково-педагогічному проекті «Інтелект України»
Анотація
У статті розкриваються пошуки, досягнення та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти. Проілюстровано змістові особливості викладання географії у проектних класах. Розглянуто процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення, зокрема зошитів із друкованою основою, створеного під час реалізації проекту.
Завантаження
Посилання
Gavry`sh, I.V., Goga, S.S. (2017). Geografiya: ekspery`ment. navch. posibny`k. (Zoshy`t z drukovanoyu osnovoyu). 7 kl. Ch. 5 [Geography: еxperimental textbook (Notebook with printed matter)]. 7 form. Part 5 ]. Xarkiv: Intelekt Ukrayiny`, 56.
Lednev, V.S. (1989). Soderzhanie obrazovanija: ucheb. posobie [Educational content: textbook]. Moskva: Vysshaja shkola, 360.
Terepy`shhy`j, S.O., Antonova, O.Ye., Naumenko, R.A., and others (2008). Obdarovana molod` Ukrayiny`: ocinka suchasnogo stanu ta poshy`rennya perspekty`vnogo dosvidu roboty` z obdarovanoyu moloddyu v regionax Ukrayiny` [Gifted youth of Ukraine: assessment of the current status and distribution of promising experience with gifted youth in regions of Ukraine]. Ky`yiv: VMGO «Soyuz obdarovanoyi molodi», 156.
Polenova, M.E., ed. (1998). Pedagogicheskaja tehnologija: ucheb. зosobie [Educational technology: textbook]. Belgorod: Izd-vo Belgorodskogo gosudarstvennogo universiteta, 400.
Savenkov, A.I. (1997). Pedagogicheskie osnovy razvitija produktivnogo myshlenija odarennyh detej: diss.dokt. ped.nauk [Pedagogical bases of development of gifted children’s productive thinking: PhD thesis]. Moskva, 380.
Авторське право (c) 2018 Н. Свір
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.