Методичні аспекти реалізації кредитно-модульної системи при змішаних формах навчання (денна з елементами дистанційної)
Abstract
Наведено досвід розробки, впровадження та тьюторингу дистанційних курсів на базі програм навчальних дисциплін для студентів денної форми навчання. Визначено межі використання та переваги застосування позааудиторних електронних контрольних заходів (самоконтроль, вхідний, поточний, рубіжний та підсумковий контроль), самостійного вивчення навчального матеріалу, реферування змісту персонального навчального середовища студента при використанні змішаних форм навчання. Зазначається, що поєднання дистанційних і класичних форм організації навчального процесу заощаджує час «живого» спілкування «студент-викладач», звільняє викладача від рутинної перевірки модульних контрольних, забезпечує інтенсифікацію й індивідуалізацію освіти.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-08-14
How to Cite
Берест, Т. М., & Берест, В. П. (2017). Методичні аспекти реалізації кредитно-модульної системи при змішаних формах навчання (денна з елементами дистанційної). Проблеми сучасної освіти, (5 ч1). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8828
Section
Статті