Boosting of students' motivation by using audio-visual means
Abstract
Вивчення мови є складним процесом, на який впливають багато факторів, причому одним із найважливіших серед них є мотивація. Постульовано, що одним із головних завдань викладача є створення умов для розвитку та підтримки позитивної мотивації у студентів. Доведено, що серед різних мотиваційних інструментів аудіовізуальні матеріали є ефективними засобами стимулювання та полегшення процесу вивчення іноземної мови. Статтю присвячено розгляду ефективності аудіовізуальних засобів у формуванні як рецептивних, так і продуктивних мовних навичок та вмінь.
Downloads
References
Corporation for Public Broadcasting. Television goes to school: The impact of video on student learning in formal education [Electronic resource]. - Way of access : https://dcmp.org/learn/static-assets/nadh173.pdf
Marshall J. M. Learning with technology: Evidence that technology can, and does, support learning. White paper prepared for Cable in the Classroom / J.M. Marshall. - San Diego : San Diego State University, 2002. - 35 p.
Masiello F. The lessons of popcorn. images and words : using film to teach writing / F. Masiello. - 1985. - P. 56-59.
Mayer R. E. Multimedia learning: second edition / R. E. Mayer. - Santa Barbara : University of California, 2009-300 p.
Sihem S. Using Video Techniques to Develop Students' Speaking Skill. [Electronic resource] / S. Sihem. - Way of access : http://dspace.univ-biskra.dz:8080/jspui/bitstream/
Terrell T. Comprehensible input for intermediate foreign language students via video / T. Terrell // Journal of Language Learning Technologies. - 1993. - 26(2). - P. 17-23.
Harry Potter and the Philosopher's Stone [Electronic resource]. - Way of access : http://tomfeltonandmore.tripod.com/home/id9.html
Практический курс английского языка. 2 курс : учеб. для студентов вузов / [В. Д. Аракин и др.] ; под ред. В. Д. Аракина. - 7-е изд., доп. и испр. - М. : Гуманитар. изд. Центр ВЛАДОС, 2006. - 516 с.