Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови

  • Зоя Григорівна Огнівенко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • Надія Іванівна Черкашина Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Abstract

Розглянуто використання методики CLIL (Content and Language Integ­rated Learning) у контексті функціонального оволодіння іноземною мовою та впровадження принципу інтегрованості, інтенсифікації міжнародного співробітництва, залучення іноземних громадян до навчання на всіх факуль­тетах університету в межах Стратегії розвитку Каразінського університету на 2019-2025 роки.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Виселко А. До проблеми визначення поняття іншомовного занурення [Електронний ресурс] / А. Виселко. - Режим доступу : http://ubgd.lviv.ua/konferenc/kon_ikt/Section6/Vyselko.pdf

Крашенинникова А. Е. К вопросу об использовании предметно-языкового интегрированного обучения CLIL [Электронный ресурс] / А. Е. Крашенинникова. - Режим доступа : http://www.rusnauka.com/3_ANR_2013/Pedagogica/5_126661.doc.htm

Harrop E. Content and Language Integrated Learning (CLIL): Limi-tations and possibilities [Electronic resource] / E. Harrop. - Way of access : http://dspace.uah.es/dspace/bitstream/handle/10017/14641/Harrop_Content.pdf?sequence=1.

Lorenzo F. Instructional discourse in bilingual settings: an empirical study of linguistic adjustments in CLIL / F. Lorenzo // Language Learning Journal. - 2008

Published
2020-07-17
How to Cite
Огнівенко, З. Г., & Черкашина, Н. І. (2020). Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови. Проблеми сучасної освіти, (10), 61-64. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/16049

Most read articles by the same author(s)