Предметно-мовне інтегроване навчання як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови
Abstract
Розглянуто використання методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) у контексті функціонального оволодіння іноземною мовою та впровадження принципу інтегрованості, інтенсифікації міжнародного співробітництва, залучення іноземних громадян до навчання на всіх факультетах університету в межах Стратегії розвитку Каразінського університету на 2019-2025 роки.
Downloads
References
Виселко А. До проблеми визначення поняття іншомовного занурення [Електронний ресурс] / А. Виселко. - Режим доступу : http://ubgd.lviv.ua/konferenc/kon_ikt/Section6/Vyselko.pdf
Крашенинникова А. Е. К вопросу об использовании предметно-языкового интегрированного обучения CLIL [Электронный ресурс] / А. Е. Крашенинникова. - Режим доступа : http://www.rusnauka.com/3_ANR_2013/Pedagogica/5_126661.doc.htm
Harrop E. Content and Language Integrated Learning (CLIL): Limi-tations and possibilities [Electronic resource] / E. Harrop. - Way of access : http://dspace.uah.es/dspace/bitstream/handle/10017/14641/Harrop_Content.pdf?sequence=1.
Lorenzo F. Instructional discourse in bilingual settings: an empirical study of linguistic adjustments in CLIL / F. Lorenzo // Language Learning Journal. - 2008