Фрактальна парадигма – новий підхід до формування сучасного фахівця-фізика

  • Олег Валерійович Лазоренко
  • Олена Максимівна Савченко
  • Леонід Феоктистович Чорногор

Abstract

Обговорено фрактальну парадигму, пояснено сутність фрактального світогляду. На прикладі курсу «Фрактальна фізика» продемонстровано один із можливих варіантів початку «фракталізації» фізичної освіти на рівні магістерської підготовки сучасних фахівців. Обґрунтовується необхідність і доцільність створення спеціалізації «Фрактальна фізика» у межах спеціальності 104 – «Фізика та астрономія», окреслено можливі перспективи розвитку цієї спеціалізації упродовж найближчих років.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2018-06-16
How to Cite
Лазоренко, О. В., Савченко, О. М., & Чорногор, Л. Ф. (2018). Фрактальна парадигма – новий підхід до формування сучасного фахівця-фізика. Проблеми сучасної освіти, (8 ч1). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/10847

Most read articles by the same author(s)