Мотивація студентів-екологів до вивчення математики

  • Віктор Тимофійович Лисиця Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті розглядаються задачі, які можуть спонукати студентів екологічних спеціальностей до вивчення математики. Наведено приклади використання матриці Леслі для опису структури різновікової популяції, а також застосування задачі лінійного програмування для визначення оптимального складу суміші для годування тварин.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Віктор Тимофійович Лисиця, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
кандидат фізико-математичних наук, доцент, виконуючий обов’язки завідувача кафедри вищої математики та інформатики механіко-математичного факультету
Опубліковано
2017-08-14
Як цитувати
Лисиця, В. Т. (2017). Мотивація студентів-екологів до вивчення математики. Проблеми сучасної освіти, (5 ч2). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/8881