Дискусійний кіноклуб як форма інтелектуального дозвілля студентів закладу вищої освіти
Анотація
Стаття присвячена розгляду дискусійного кіноклубу як ефективної форми роботи зі студентами закладів вищої освіти у контексті реалізації цілей медіаосвіти. Проаналізовано діяльність кіноклубу у виші із зануренням в іншомовне середовище. Зʼясовано, що діяльність кіноклубу такого типу сприяє формуванню моральних якостей студентів і розвитку їхньої іншомовної комунікативної компетентності.
Завантаження
Посилання
Бакіров В. С. Креативна модель медіаосвіти : експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Збірник статей методологічного семінару «Медіаосвіта в Україні : наукова рефлексія викликів, практик, перспектив». Київ, 3 квіт. 2013 р. – Київ, 2013. – С. 45–62.
Баранов О. А. Фильм в воспитательной работе с учащейся молодежью : учеб. пособие / О. А. Баранов, С. Н. Пензин. – Тверь : Твер. гос. ун-т, 2005. – 188 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
Литвиненко С. А. Кіноклуб як форма професійної підготовки майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Проблеми сучасної психології. – 2012. – № 2. – С. 10–15.
Мельничук М. М. Проблема формування толерантності учнівської молоді засобами кіномистецтва / М. М. Мельничук // Психологія і особистість. – 2016. – № 1 (9). – С. 182–195.
Монастырский В. А. Киноклуб как форма социокультурной самозащиты / В. А. Монастырский // Вестн. Тамбовского ун-та. Серия : Гуманитарные науки [Електронный рескрс]. – 1996. – № 1. – С. 101–103. Режим доступа : https://elibrary.ru/item.asp?id=16397957.
Потапова В. Как организовать дискуссию по фильму? : (методические рекомендации) / В. Потапова, О. Скрипник. – Киев : Золотые ворота, 2012. – 64 с.