Професійна ідентичність і мотивація навчання у студентів-біологів

  • Юлія Азгатівна Гімаєва
  • Катерина Олексіївна Малофейкіна

Анотація

Запропоновано розглядати професійну ідентичність як одну з компетенцій, якою мають оволодіти студенти під час навчання. Становлення професійної ідентичності було досліджено у зв’язку з мотивацією навчання, важливого чинника освітнього процесу, у студентів-біологів другого й четвертого курсів. Виділено й проаналізовано специфічні для кожного курсу розподіли статусів ідентичності, мотивів навчання за мірою значущості та їх співвідношенням.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2018-06-16
Як цитувати
Гімаєва, Ю. А., & Малофейкіна, К. О. (2018). Професійна ідентичність і мотивація навчання у студентів-біологів. Проблеми сучасної освіти, (8 ч1). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/10843

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)