Підвищення мотивації студентів до розвитку словникового запасу за допомогою фільмів мовою оригіналу

  • A. V. Dudoladova
  • O. V. Dudoladova
  • T. K. Varenko
Ключові слова: аудіовізуальні засоби навчання, іншомовна освіта, мотивація студентів, розвиток словникового запасу, фільми мовою оригіналу

Анотація

У статті розглядається проблема підтримки мотивації студентів до вивчення передбаченої програмою лексики, взятої з класичних текстів. Пропонується кілька способів надання студентам доказів, часто отриманих ними самими, що запозичена з класики лексика широко використовується у реальних контекстах. Ефективною у цьому відношенні є перехресна перевірка вживання вищезгаданої лексики у популярних на цей час фільмах або серіалах, бажано відбиваючих певною мірою реальні проблеми і навколишню дійсність. Особлива увага у статті приділяється перевагам залучення студентів до дослідження таких фільмів
на предмет лексики, що вивчається, з подальшим оголошенням результатів у класі, а також переваг первинної демонстрації їм підготовлених викладачем добірок з досліджуваною лексикою. Це доповнення до традиційного навчання допомагає вдихнути життя в «активну» лексику, робить процес запам’ятовування мотивованішим і ефективнішим, а також сприятливо впливає на ставлення студентів до класики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Барменкова О.І. Відеозанятія в системі навчання іноземної мови / О.І. Барменкова // Іноземні мови в школі. – 1999. – № 3. – С. 20–25.

Гуржій А.М. Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А.М. Гуржій, В.П. Коцур, В.П. Волинський, В.В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України. Наук.-метод. центр орг. розробки та вир-ва засобів навчання. – К., 2003. – 173 c.

Карпов Г.В. Технические средства обучения: Учебное пособие для студентов пединститутов и учащихся педучилищ / Г.В. Карпов, В.А. Романин. – М. : Просвещение, 1979. – 271 с.

Щербань П.М. Прикладна педагогіка / П.М. Щербань. – Навчально-методичний посібник. – К. : Вища школа, 2002. – 215 с.

Graves M.F. A vocabulary program to complement and bolster a middle-grade comprehension program / Graves M.F. // B.M. Taylor, M.F. Graves, and P. van Den Broek (eds.), Reading for meaning: Fostering comprehension in the middle grades. – New York : Teachers College Press, 2000. – Р. 116–135.

Report of the National Reading Panel: Teaching Children to Read: Reports of the Subgroups (2000) / Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development. – Washington, DC : U.S. Government Printing Office. – 480 р.

Stahl S. A. Four problems with teaching word meanings (and what to do to make vocabulary an integral part of instruction) / S. A. Stahl // E. H. Hiebert and M. L. Kamil (eds.), Teaching and learning vocabulary : Bringing research to practice. – Mahwah, NJ : Erlbaum, 2005. – Р. 95–115.
Опубліковано
2017-10-29
Як цитувати
Dudoladova, A., Dudoladova, O., & Varenko, T. (2017). Підвищення мотивації студентів до розвитку словникового запасу за допомогою фільмів мовою оригіналу. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов», (85), 170-176. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/9495