Навчання студентів-економістів професійному іншомовному спілкуванню в рамках Case study

  • Людмила Олександрівна Артеменко Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
  • Валентина Сергіївна Полина Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»
Ключові слова: бізнес-освіта, демократизація, інтерактивний, метод Case-study, практично-проблемний, ESP

Анотація

Стаття розглядає характеристики методу Case-study в ESP в умовах бізнес-освіти в Україні. Будучи інтерактивним і ситуативним методом, Case-study найбільш відповідає кваліфікаційним навичкам і вмінням майбутнього економіста, розвиває не тільки мовні, а й професійні навички, сприяє формуванню особистісних властивостей студента. Case-study – це практично-проблемний метод, що поєднує елементи уявного експериментування, методу класифікацій, «мозкової атаки» і методу моделювання ситуацій. Його використання змінює баланс ролей викладача та студента, сприяє демократизації освіти.

 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Глоссарий современного образования / (под общ. ред. Е.Ю. Усик: cост. Астахова В. И. и др.|. — Х. : Изд-во НУА, 2007. — 524 c.

2. Жук А.И. Активные методы обучения в системе повышения квалификации педагогов / А.И. Жук, Н.Н. Кашель. — Минск, 2004.

3. Земскова А.С. Использование кейс-метода в образовательном процессе / А.С. Земскова // Российское образование 2020. Модель образования для экономики, основанной на знаниях. — Рига, 2008. — С. 89—92.

4. Ильина О.К. Использование кейс-метода в практике преподавания английского языка / О.К. Ильина // Шестой межвузовский семинар по лингвострановедению. Языки васпекте лингвострановедения «Лингвострановедение: методы анализа, технология обучения» : сб. науч. статей в 2 ч. Ч. 1. |под общ ред. Л. Г. Ведениной). - М. МГИМО — Университет 2009 - С.253-261.

5. Кейс-метод. Окно в мир ситуационной методики обучения (case-study) (Электронный ресурс). — Режим доступа : http:// www.casemethod.ru

6. Лобышева Т.Г. Формирование профессиональных коммуникативных умений устудентов туристского вуза в процессе обучения терминологическому переводу: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / ТГ. Лобышева. — М. : Рос. междунар. акад. туризма, 2003. — 28 с.

7. Проведення індивідуального заняття за методом аналізу конкретних навчальних ситуацій (case study) [Электронный ресурс. — Режим доступа: http:// nach.com.ua/docs/index-430824.html.

8. Tapнопольский О.Б. Методика англоязычного погружения в обучении английскому языку и специальным дисциплинам в экономических вузах: монография / О.Б. Тарнопольский, В.Е. Момот С.П. Кожушко и др.]. — Д. M3H-Bo JIVOTI, 2008. – 236 c.

9. Allison J. The Business. Intermediate. Studen’s Book / J. Allison, P. Emmerson. – L. : Macmillan, 2008. – 157 p. 10. Harmer J. The Practice of English Language Teaching / J. Harmer – London– New York: Longman, 1991. – P 46.

REFERENCES

Allison, J. and Emmerson, P. (2008). The Business. Intermediate. Studen 's Book. L. : Macmillan.

Harmer J. (1991). The Practice of English Language Teaching. London-New York: Longman. Astakhova, V.I. i dr.]. (2007) Glossarj sovremennoho obrasovaniya/Glossary of modern education/. Kharkov. NUA Publ.

Ilyina, O.K. (2009). Ispolzovanie keis-metoda v praktike prepodavaniya anglijskogo yazika [Using the case method in the practice of teaching English]. Lynhvostranovedenye: metody analiza, Technologii obucheniya. Mezh vuzovsky shes toi Seminar po lynhvostrano vedeniyu. Yaziki v aspekte lynhvostranovedeniya: Sbornik, nauchn. statei v 2 chastiah. Chast 1. Moscow, MGIMO – University Publ. 253-261.

Keis-metod. Okno v mir situatsionnoy metodiki obucheniya (case-study) |Case method. A window into the world of situational teaching methods (case-study)]. Available at: http://www.casemethod.ru

Lobysheva, T.G. (2003). Formirovanie professionalnyh kommunikativnyh navykov u studentov turistskogovuza V processe obuchenija terminologicheskomu perevodu. Avtoref, diss. cand. ped. nauk [Forming professional communicative skills while teaching terminology translation to the students of Tourism College. Dr. philol. sci. diss.]. Moskva. 28 p. (in Russian)

Provedennya individualnogo zanyattya methodom analizu konkretnyh navсhalnyh situatsiy (case study) |Conducting an individual class with the help of analyzing definite teaching situations (case study)]. Provedennya individualnogo zanyattya. Method keysiv. Available at: http://nach.com.ua/docs/index-430824.html.

Tarnopolskyy, O.B., Momot, V.E. and Kozhushko S.P. (2008). Metodyka angloyazychnogo pohruzhenyya in learning of English and spetsialnym Ekonomicheskim disciplinam v universitetah: monohrafīya / Method of English-language immersion while teaching English and special economic disciplines in Schools od Economics: Monographs. Dnipropetrovsk.: DUEP Publ. Teaching

Zemskova, A. (2008). Ispolzovanie keis-metoda v obrazovatelnom protsesse | Using the Case method in the educational process). Rossijskoe Obrazovanie 2020. Model obrazovaniya diva economiki, osnovannov na znaniyah. Riga. 89-92. (in Russian)

Zhuk, A.I., and Kashel, N.N. (2004). Aktivnye metody ob ucheniya v sisteme povysheniya qualificatsii pedagogov [Active methods of educating in the system of training teachers/. Minsk.
Опубліковано
2016-03-09
Як цитувати
Артеменко, Л. О., & Полина, В. С. (2016). Навчання студентів-економістів професійному іншомовному спілкуванню в рамках Case study. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (82), 47-52. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/5398