ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

  • Н.В. Сорокіна
Ключові слова: вправи і завдання, майбутні філологи, мультимедійна навчальна презентація, професійна іншомовна підготовка

Анотація

 У статті розглядаються теоретичні засади конструювання змісту мультимедійних навчальних презентацій. Подається система вправ і завдань у змісті презентацій, які використовуються з метою формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Сорокіна, Н. (1). ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1125(79), 127-132. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2672