ВІДБІР ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ КУРСУ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ СХІДНИХ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ» (культурологічний аспект)

  • Л.Г. Смовженко
Ключові слова: культурологія країн Сходу, лінгво-дидактичні та філологічні складові, лінгвокультуропедагогічний досвід, професійні навички та вміння

Анотація

Стаття присвячена вивчення культурологічного аспекту відбору та організації змісту курсу «Методика викладання східних мов у вищій школі», інтегрованій ролі лінгво-дидактичних та філологічних його складових – формуванню професійної компетентності студентів філологів (майбутніх викладачів східних мов).

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Смовженко, Л. (1). ВІДБІР ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ КУРСУ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ СХІДНИХ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ» (культурологічний аспект). Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1125(79), 116-121. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2670