КОРЕКЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНИХ ФОБІЙ У СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
корекція, мотивація, соціальна фобія
Анотація
У статті проаналізовано необхідність корекції соціальних фобій у студентів-економістів на заняттях
з англійської мови професійного спрямування, що пов’язані з відсутністю мотивації через складні умови
на ринку праці в країні та тривожними очікуваннями своєї майбутньої професійної реалізації.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Касьянова, В. (1). КОРЕКЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНИХ ФОБІЙ У СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1125(79), 100-104. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2663