ПАУЗАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ І ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ В АНГЛОМОВНІЙ ЛЕКЦІЇ
Ключові слова:
акустичний аналіз, аудитивний/перцептивний аналіз, когнітивні стратегії, лекція, паузальна організація, просодичні засоби, сприйняття інформації.
Анотація
Стаття містить результати експериментально-фонетичного дослідження паузальної організації англомовної лекції. У ході експерименту було проведено порівняльний аналіз перцептивних і акустичних параметрів та виявлено оптимальні статистично значущі показники тривалості пауз, які впливають на когнітивні механізми сприйняття інформації. Також був проаналізований коефіцієнт паузації та встановлена локалізація різних типів пауз на структурних стиках.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Полєєва, Ю. (1). ПАУЗАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ І ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ В АНГЛОМОВНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1102(77), 138-144. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2575
Розділ
Лінгвостилістика і лексикологія