РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КАТЕГОРІЇ «КОНТАКТ» В ІНСТИТУЦІЙНОМУ ДИСКУРСІ
Ключові слова:
комунікативна категорія «контакт», інституційний дискурс, ситуація спілкування, фактор адресата, фази контакту.
Анотація
Стаття присвячена реалізації комунікативної категорії «контакт» у трьох типах інституційного дискурса –діловому, політичному, військовому, які об’єднані ідеєю боротьби. Тип ситуації та фактор адресата є впливовими чинниками реалізації контакту у трьох його фазах: встановлення, продовження та розмикання.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Шпак, О. (1). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КАТЕГОРІЇ «КОНТАКТ» В ІНСТИТУЦІЙНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1102(77), 107-112. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2569
Розділ
Дискурсологія: семантика і прагматика