ДОСЛІДЖЕННЯ ЗНОШУВАНОСТІ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ПРИ НЕСТАЛИХ РЕЖИМАХ РОБОТИ

  • Подоляк О. С. Українська інженерно-педагогічна академія
  • Смик О.М. Українська інженерно-педагогічна академія
  • Староста Ж.С. Українська інженерно-педагогічна академія
Ключові слова: двигун, знос, режим роботи, стенд, кривошипно-шатунний механізм, математична модель, планування експерименту

Анотація

DOI: https://doi.org/10.32820/2079-1747-2019-23-130-138

Виконано аналіз терміну служби приводу автомобільних кранів і встановлено причини передчасного руйнування поверхонь тертя основних деталей двигунів.

Проведені дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді. Стохастичною моделлю кожного етапу випробувань були осцилограми з записами режимів роботи двигунів в реальних умовах експлуатації. Планування експерименту виконувалося методом ітерації з урахуванням швидкісних, температурних і динамічних параметрів, а також коефіцієнта динамічності механічної системи «двигун - трансмісія - вантаж».

Отримані залежності зміни зносу двигунів від основних швидкісних і навантажувальних параметрів. Встановлено ступінь впливу кожного з цих параметрів на зношуваність двигунів внутрішнього згоряння.

Завантаження

Посилання

Podoljak, OS & Silka, AV 2008, ‘Osobennosti raboty privodov avtomobil'nyh kranov pri perehodnyh processah’, Sovremennye napravlenija teoreticheskih i prikladnyh issledovanij, Odessa, vol. 3, pp. 34-36.

Podoljak, OS & Melnichenko, AA 2008, ‘Issledovanie modeli izmenenija resursa silovogo agregata avtomobilnogo krana metodom iteracii’, Vostochno-evropejskij zhurnal peredovyh tehnologij, iss. 6 (36), pp. 27-30.

Mishin, IA 1976, Dolgovechnost dvigatelej, Mashinostroenie, Leningrad.

Zhdanovskij, NS & Nikolaenko, AV 1967, Jekonomichnost i dolgovechnost traktornyh i avtomobilnyh dvigatelej v zavisimosti ot rezhimov raboty, part 1, Mashinostroenie, Leningrad.

Kanarchuk, VE 1978, Dolgovechnost i iznos dvigatelej pri dinamicheskih rezhimah raboty, Naukova dumka, Kiev.

Nesterov, AP, Podoljak, OS & Chernyshenko, AV 2006, ‘Dinamicheskie nagruzki v transmissii avtomobilnyh kranov pri perehodnyh processah’, Zbirnyk naukovykh prats Ukrainskoho derzhavnoho universytetu zaliznychnoho transportu, Ukrainska derzhavna akademiia zaliznychnoho transportu, Kharkiv no. 73, pp. 127-135.

N.H.S.Ray, M.K.Mohanty and R.C.Mohanty, „Biogas as Alternate Fuel in Diesel Engines IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering (IOSR-JMCE) e-ISSN: 2278-1684,p-ISSN: 2320-334X, Volume 9, Issue 1 (Sep. - Oct. 2013), PP 23-28 www.iosrjournals.org.

C D Rakopoulos, E G Giakoumis, and D C Rakopoulos, „Study of the short-term cylinder wall temperature oscillations during transient operation of a turbo- charged diesel engine with various insulation schemes 4 February 2008.

Опубліковано
2024-12-31
Розділ
Статті