СУТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
https://doi.org/10.32820/2074-8922-2023-79-31-37
Розглянуто основний зміст та компоненти готовності педагогічних працівників у закладах
професійно-технічної освіти до здійснення інноваційних ініціатив. У роботі був проведений аналіз
сутності та структури готовності педагогічних працівників до інноваційної методичної діяльності в
контексті професійного навчання. Показано результати дослідження, які свідчать про важливість
формування цієї готовності в сучасних умовах, коли ринок праці зазнає змін, а вимоги до фахівців
постійно зростають. Проведений аналіз літературних джерел дозволив встановити, що досліджувана
готовність передбачає знання сучасних методичних підходів, педагогічних теорій та практик, що
сприяють ефективному навчанню та розвитку здобувачів, уміння педагогів розробляти та
застосовувати інноваційні методи навчання, які в контексті реформування професійної (професійнотехнічної) освіти набувають особливого значення. Проведено аналіз наявних досліджень із питань
готовності педагогів до інноваційної методичної діяльності. Складено методологію дослідження, що
включає визначення понять, критерії оцінки та інструменти для збору та аналізу даних. Зібрано
інформацію за допомогою анкет, інтерв'ю та спостережень серед педагогів професійного навчання.
Оброблено та проаналізовано отримані дані, визначено рівень готовності педагогів до інноваційної
методичної діяльності та ідентифіковано основні проблеми та тенденції в цій галузі. Розроблено
рекомендації щодо підвищення рівня готовності педагогів до інноваційної методичної діяльності,
включаючи організаційні та навчальні заходи, які можуть сприяти розвитку цієї готовності в
педагогів професійного навчання. Підготовлено звіт із результатами дослідження та подано його для
подальшого використання та обговорення в освітньому середовищі.