Ментальні фактори української освіти у контексті європейської інтеграції

  • Ігор Поліщук Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого
Ключові слова: ментальність, Європейський Союз, освітній простір

Анотація

У статті розкривається вплив ментальних чинників на розвиток української освіти та перспективи становлення єдиного європейського оствінього простору, а також місце і роль в цьому процесі України. Висловлюється низка рекомендацій, як активізувати інтеграцію України в науково-освітній простір Європейського Союзу. Автор робить висновок, що Україна має всі шанси включитися у процес створення нової освітньої реальності, встигнути трансформувати власну освіту за світовими стандартами і стати повноправним партнером в єдиному освітянському просторі об’єднаної Європи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2019-07-20
Як цитувати
Поліщук, І. (2019). Ментальні фактори української освіти у контексті європейської інтеграції. Дриновський збірник, 11, 427-430. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/drinov/article/view/13436