Використання атласів у викладанні географії у вищих навчальних закладах США і Канади

  • Jerry Green Університет Майамі, вул. Е. Хай, 501, м. Оксфорд, штат Огайо, 45056, США, greenje@miamioh.edu https://orcid.org/0000-0001-8685-6800
  • Liza Skryzhevska Університет Майамі, Університетський бул., 1601, м. Гамільтон, штат Огайо, 45011,США, skryzhy@miamioh.edu https://orcid.org/0000-0002-9205-0739
  • Stanley Toops Університет Майамі, вул. Е. Хай, 501, м. Оксфорд, штат Огайо, 45056, США, toopssw@miamioh.edu
Ключові слова: географія освіти, розуміння карти, друковані атласи, цифрові атласи, навички роботи з географічною картою

Анотація

У статті представлені результати опитування, проведеного серед викладачів університетів США і Канади, метою якого було визначення інтенсивності використання географічних атласів у курсах географії різного рівня. Як показали результати опитування, 39% відсотків опитаних використовують атласи у викладанні курсів географії різного рівня. Більшість опитаних використовують атласи в курсах соціальної географії. Менша кількість викладачів використовують атласи в таких курсах як «Вступ до ГІС», «Регіональна географія», «Вступ до фізичної географії». У статті також представлені методичні розробки уроків з використанням друкованих та електронних атласів, які можуть представляти цінність при розробці нових курсів або тематичних блоків у курсах географії вищих навчальних закладів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Jerry Green, Університет Майамі, вул. Е. Хай, 501, м. Оксфорд, штат Огайо, 45056, США, greenje@miamioh.edu

доцент кафедри географії

Liza Skryzhevska, Університет Майамі, Університетський бул., 1601, м. Гамільтон, штат Огайо, 45011,США, skryzhy@miamioh.edu

доцент кафедри географії

Stanley Toops, Університет Майамі, вул. Е. Хай, 501, м. Оксфорд, штат Огайо, 45056, США, toopssw@miamioh.edu

доцент кафедри географії та глобальних досліджень

Посилання

1. Bednarz, S.W., Heffron, S., Huynh, N.T. eds. (2013). A Road Map for 21st Century Geography Education: Geography Education Research (A report from the Geography Education Research Committee of the Road Map for 21st Century Geography Education Project). Washington, D.C.: Association of American Geographers.

2. Bodzin, A. (2011). The implementation of a geospatial information technology (GIT)-supported land use change curriculum with urban middle school learners to promote spatial thinking. Journal of Research in Science Teaching, 48(3), 281-300.

3. Borchert, J. (1987). Maps, Geography, and Geographers. The Professional Geographer, 39/4, 387-389.

4. Gillen, J., Skryzhevska, L., Henry, M.C., Green, J. (2010). Map Interpretation Instruction in Introductory Textbooks: A Preliminary Investigation. Journal of Geography, 109/5, 181-189.

5. Green, J.E., Burns, D., Green, T. (2008). The Enigmatic Enrolment Trend in US Map-Interpretation Courses. Cartographica, 43/3, 221-226.

6. Green, J., Henry, M., Skryzhevska, Y., Toops, S. (2012). Map Interpretation in Introductory Geography Courses: Syllabi Study. Research in Geographic Education ,14, 42-54.

7. Haggett, P. (1990). The Geographer’s Art. Oxford: Basil Blackwell.

8. Hartshorne, R. (1939). The Nature of Geography. Annals of the Association of American Geographers, 29/3 & 4, 289.

9. Harwood, J. (2006). To the end of the Earth. 100 maps that changed the world. F+W Publications Inc., Cincinnati, OH.

10. Klein, P. (2003). Active Learning Strategies and Assessment in World Geography Classes. Journal of Geography, 102 (4), 146-157.

11. Lee, J., Bednarz, R.S. (2009). Effect of GIS learning on spatial thinking. Journal of Geography in Higher Education, 33 (2), 183-198.

12. Muehrcke, P. (1981). Maps in Geography. Cartpgraphica, 18/2, 1-41.

13. Perkins, C. (2004). Cartography – Cultures of Mapping: Power in Practice. Progress in Human Geography, 28/3, 381-391.

14. Robinson, A.H. (1965). The Potential Contribution of Cartography to Liberal Education, in J.F. Lounsbury, Geog-raphy in Undergraduate Liberal Education. Washington DC, Association of American Geographers, 34-47.

15. Sauer, C. (1956). The Education of a Geographer. Annals of the Association of American Geographers, 46/3.

16. Skryzhevska, Y., Green, J., Abbitt, R. (2013). GIS Text Content as a Basis for Map Interpretation Skill Development. Cartographica, 48/1, 38-46.

17. Songer, L.C. (2010). Using web-based GIS in introductory human geography. Journal of Geography in Higher Education, 34(3), 401-417.

18. Ullman, E.L. (1951). Advances in Mapping Human Phenomena. ONR Report No. 5.

19. Wiegand, P. (1998). Atlases as a Teaching Resource: Findings from a National Survey. Geography: Journal of the Geographical Association, 83, 4.

20. Wiegand, P. (2006). Learning and Teaching with Maps, Routledge.
Опубліковано
2017-04-03
Цитовано
0 статей