Психологічні особливості особистісної зрілості студентів медиків

  • Савіна Майя Василівна Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-1292-7482
  • Антонович Мілєна Олександрівна Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-2654-1046
  • Іващенко Діана Ігорівна Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна
Ключові слова: особистісна зрілість, розвиток особистості, самоактуалізована особистість, показники зрілості особистості

Анотація

У роботі досліджено психологічні особливості особистісної зрілості студентів медиків в процесі навчання. Готовність майбутнього лікаря до професійної діяльності визначено комплексом професійно значущих компетентностей, які складаються з компонентів особистісної зрілості, таких як мотиваційно-потребова та ціннісно-смислова сфери, саморегуляція, самодетермінація,
самопізнання, самореалізація, самоактуалізація, саморозвиток та самовдосконалення. Формування професійної зрілості визначається як поетапний перехід його з позиції об’єкта професійно‐педагогічного впливу на позицію суб’єкта навчально‐професійної
діяльності і далі суб’єкта професійного становлення лікаря.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-08-30
Як цитувати
Савіна Майя Василівна, Антонович Мілєна Олександрівна, & Іващенко Діана Ігорівна. (2022). Психологічні особливості особистісної зрілості студентів медиків. Психіатрія, неврологія та медична психологія, (19), 39-45. https://doi.org/10.26565/2312-5675-2022-19-05
Номер
Розділ
Медична психологія