ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ

  • Тетяна Володимирівна Ткаченко Кафедра теорії та методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Abstract

У статті досліджуються педагогічні проблеми підготовки майбутніх  вчителів музики  в класі постановки  голосу, сутність та зміст діагностики  голосу студентів музично-педагогічних факультетів як необхідної передумови якісної професійної підготовки фахівця.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Тетяна Володимирівна Ткаченко, Кафедра теорії та методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Кандидат педагогічних наук, професор кафедри теорії та методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя 

References

1. Аристотель Собрание сочинений: В 4-х томах. – М.: Наука, 1975. – Т. 4. с. 32.

2. Менабени А.Г. Методика обучения сольному пению. – М., 1987. с. 47-58.

3. Ткаченко Т.В. Формування професійно-педагогічної культури вчителя музики й співу (монографія). – Х., 2005. с. 119 – 136.

4. Дмитриев Л.Б. Основы вокальной методики: уч. пособие. – М., 1968. с. 24-33.

5. Юссон Р. Певческий голос: исследование основных физиологических и акустических явлений певческого голоса – М., 1974. с. 46.

6. Гребенюк Н.Є. Вокально-виконавська творчість: психолого-педагогічний та мистецтвознавчий аспекти. – К.: НМАУ, 1999. с. 28-53.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Ткаченко, Т. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 169-178. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3855