ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ

  • Оксана Володимирівна Торшевська ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

Abstract

У статті розглядаються проблеми професійної самореалізації, розкривається значущість ефективної організації педагогічних практик, визначаються шляхи формування готовності до професійної самореалізації студентів педагогічного коледжу

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Оксана Володимирівна Торшевська, ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

аспірант, викладач педагогічних дисциплін ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка».

References

1. Болотін Ю. П. Література і мистецтво як джерело морально-естетичних цінностей у вихованні учнів / Ю.П. Болотін // Цінності освіти і виховання : наук. метод. зб / за заг . ред. О.В. Сухомлинської. – К., 1997. – С. 143–145.

2. Манчуленко Л.В. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності під час проходження педагогічної практики / Л.В. Манчуленко // Вісник УДУВГП: розділ «Педагогіка»: Сучасні технології навчання: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / Л.В. Манчуленко. – Рівне : УДУВГП, 2003. – Ч. 1. – С. 135–141.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Торшевська, О. В. (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 301-105. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3702