РОЛЬ ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Лариса Іванівна Рубан Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка

Abstract

У статті розглядаються основні складові техніки мовлення та їхня роль у системі педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Лариса Іванівна Рубан, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка

викладач  кафедри  дошкільної  та початкової освіти Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка.

References

1. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення / Н.Д. Бабич. – Львів: Світ, 1990. – 232 с.

2. Буяльский Б.А. Искусство выразительного чтения: книга для учителя / Б.А. Буяльский. – М.: Просвещение, 1986, - 176 с.

3. Капська А. Й. Виразне читання / А.Й. Капська. – Київ: «Вища школа», 1986.

4. Олійник Г.А. Виразне читання. Основи теорії. Посібник для вчителів / Г.А. Олійник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007. – 224 с.

5. Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; [за ред. І.А. Зязюна]. – К.: Вища шк., 1997. – 349 с.

6. Станиславский К.С. Собр. соч.: В 8 т. / К.С. Станиславский. – Т.3 – С. 504.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Рубан, Л. І. (2015). РОЛЬ ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 248-256. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3656