Мовні засоби створення жіночих образів в оповіданні «Квартира» А. Дімарова

  • Ірина Вікторівна Волкова Завідувач кафедри української та російської філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
  • Анастасія Ігорівна Власенко

Abstract

У статті розглянуто мовні засоби, використані при створенні жіночих образів в оповіданні А. Дімарова «Квартира». Проаналізовано особливості їхнього виховного впливу на читача.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ірина Вікторівна Волкова, Завідувач кафедри української та російської філології Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат філологічних наук, доцент
Анастасія Ігорівна Власенко
Студентка Комунального  закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

References

1. Костомаров М. Обзор сочинений, писанных на малороссийском языке / Микола Костомаров // Історія української літературної критики та літературознавства : хрестоматія : у 3 кн. / за ред. П.М. Федченка. – К. : Либідь, 1996. – Кн. 1. – С. 194–211.

2. Бовсунівська Т. Художня концепція жінки у творчості Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська // Дивослово. – 1999. – № 11. – С. 2–6.

3. Богданова Я.М. Художнє бачення материнства у творах Тараса Шевченка та Марка Вовчка / Л.М. Богданова // Вісн. Луг . нац. Ун-ту ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2010. – № 4 (191), ч. 1 : Філол. науки. – С. 5-11.

4. Приймак І.В. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської // Українська література в загальноосвітній школі. – 2011. – №1. – С. 11-13.

5. Психологізм жіночих образів у малій прозі Любові Яновської // Соціальна робота – ознака демократизації суспільства. Збірник наукових праць. – Хмельницький, 2004. – С. 90–95.
Published
2015-07-03
Cited
How to Cite
Волкова, І. В., & Власенко, А. І. (2015). Мовні засоби створення жіночих образів в оповіданні «Квартира» А. Дімарова. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (32), 44-50. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3098