Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів

  • Максим Васильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.

Abstract

В статті розглядається проблема мовної  і мовленнєвої культури студентів з позиції визначення провідної ролі слова, мовленнєвої діяльності в процесі підготовки майбутніх учителів. Мова як знаряддя праці педагога має великий формуючий вплив на вихованців через засоби навчання, освіти, виховання.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Максим Васильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.
Кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Пасинок В.Г. Ориентация учащихся на выбор профессии учителя: Монография. – Х.: Основа, 1996. – 152 с.

2. Пасинок В.Г. Теорія та методика мовної підготовки вчителя в університеті. – Х.: Основа, 1998. – 308 с.

3. Нечепоренко Л.С. Особистісна культура вчителя. (Педагогічний аспект). – В кн.: Педагогічна культура (За ред. проф. Л.С. Нечепоренко. – Харків: ХДУ, 1994. – 145 с. – С. 5-18.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – с.

5. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2001. – 180 с.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (2015). Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 189-195. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2762