Культура ділового спілкування в контексті формування професійної компетентності майбутнього керівника навчального закладу

  • Олександра Іванівна Мармаза Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Інститут післядипломної освіти, кафедра наукових основ управління та психології

Abstract

У статті розкрито сутність понять «спілкування», «ділове спілкування», «культура ділового спілкування»; виокремлено основні компоненти культури ділового спілкування.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олександра Іванівна Мармаза, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Інститут післядипломної освіти, кафедра наукових основ управління та психології
Заступник директора Інституту післядипломної освіти ХНПУ імені Г.С.Сковороди, професор, кандидат педагогічних наук, доцент

References

1. Ожегов С. И. Словарь русского языка / С. И. Ожегов. – М. : Рус. яз., 1987. – 797 с.

2. Троцко А. В. Теория и методика делового общения / А. В. Троцко, И. Н. Трубавина. – Х. : ХГПУ им. Г. С. Сковороды, 1999. – 110 с.

3. Фейербах Л. Избранные философские произведения. Пер. с нем. / Л. Фейербах. – М. : Политиздат, 1955. – Т.1.– 676 с.

4. Webster’s New International Dictionary of the English Language. 2nd ed. – Springfield: Mass, 1934. – 3210 p.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Мармаза, О. І. (2015). Культура ділового спілкування в контексті формування професійної компетентності майбутнього керівника навчального закладу. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (37), 213-220. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2094