Вплив духовності на формування морально-регулятивної сфери майбутніх учителів

  • Анатолій Васильович Донцов Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Abstract

У статті розглядаються проблеми впливу духовного комоненту на формування морально-регулятивної сфери майбутніх учителів у процесі педагогічної підготовки �дат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології  Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Анатолій Васильович Донцов, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології  Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

References

1. Григорян Б. Т. Человек. Его положение и призвание в современном мире: (Монография). – М.: Мысль, 1986. – 224 с.

2. Колiсник О. Духовнiсть як джерело символiв людського бутя i як виток саморозвитку людини // Наук. вiсник Волинського державного унiверситету. Серія: Фiлософськi науки, № 10, 1998. – С. 16-22.

3. Победа М. А. Духовные потребности и реальное поведение: (Монография). – Кишинев: „Штиница”, 1990. – 114 с.

4. Тюріна Т. Г. Педагогіка духовності: синергетичний підхід // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Зб. наук. праць / Гол. ред.: Г.П. Шевченко – Вип. 1(30). – Луганск: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2009. - С. 144-161.

5. Пролеев С. А. Духовность и поведение человека: (Монография). – Киев: Наукова думка, 1991. – 112 с.
Cited
How to Cite
Донцов, А. В. (1). Вплив духовності на формування морально-регулятивної сфери майбутніх учителів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 57-66. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1806