Визначення суті поняття «мобільного навчання»

  • О. О. Наливайко
  • Н. А. Чорноус
Ключові слова: новітні технології, електронне навчання, мобільне навчання, вищий навчальний заклад, кишеньковий комп’ютер

Анотація

Авторами, на основі аналізу наукової літератури, теоретично обґрунтовано важливість застосування мобільного навчання у закладах вищої освіти. Виділено різні підходи до трактування поняття «мобільне навчання». Виявлено, що мобільне навчання ґрунтуються або на технологічних особливостях мобільних пристроїв, або на дидактичних можливостях, які надаються цими технологіями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Горбатюк Р. М. Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти [Текст] / Р. М. Горбатюк, Ю. Й. Тулашвілі // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 31–34.

Грушева А. А. Мобільне навчання: за і проти / А. А Грушева, Л. Л Філіппова // Збірник наукових праць «Професійна освіта: проблеми і перспективи». – К. : ІПТО НАПН України, 2015. – С. 100-106.

Гуревич Р. С. Мобільне навчання – нова технологія професійної освіти ХХІ століття / Р. С. Гуревич // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – № 20 (255), 2012. – 184 с. – С. 113-119.

Куклев В. А. Становление системы мобильного обучения в открытом образовании: автореф. … д-ра пед. н.: 13.00.01 / Валерий Александрович Куклев. – Ульяновск, 2010. – 46 с

Мобільне навчання стає дедалі більш популярним [Електронний ресурс]: (НОВИНИ) / Management.com.ua // НОВИНИ від 07.04.2011. – Режим доступу: – Загол. з екрану. − Мова укр.

E-Learning Guild. Mobile Learning: What it is, why it matters, and how to incorporate it into your learning strategy (2008) [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.mlearning. org/knowledgecentre/whatismlearning. – Назва з екрану.

Gramlin M., Distance Learning in Tranisitio, The Impact of Technology: A New Zealand Perspective, EDEN Conference «The Open Classroom» Distance Learning and New Technologies in School Level Education and Training, Oslo 1995.

Kay A. C. A Personal computer for Children of All Ages [Електронний ресурс] / A. C. Kay // Xerox Palo Alto Research Center. — Режим доступу: http:// www.mprove.de/diplom/gui/Kay72a.pdf. — Назва з екрана.

Kelly D. Lessons Learned from the MLearnConf 2011 Backchannel. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.learningsolutionsmag.com/authors/349/david-kelly. – Назва з екрану.

MOBL21 : [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://Mobl21.com. – Назва з екрану.

afont L. V., Estudio Metodológico y Tecnológico para la adaptación deuna Titulación en formato e-learning al nuevo Espacio Europeo de Educación Superior, 2005, [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.upf.edu/bolonya/obolonya/espanya/docs/progea.htm. – Назва з екрану.

The Mobile Learning Network (MoLeNET): [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.molenet.org.uk. – Назва з екрану.

Traxler J. Current State of Mobile Learning //Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training. 2009. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.aupress.ca/index.php/books/120155. – Назва з екрану.

Zhernovnykova O. Cloud Services in Educational Settings: A Must for Future Nursing Training / Oksana Zhernovnykova, Nataliya Yuhno. – Journal of Advocacy, Research and Education. – Ghana, 2016. – Vol. 7. – P. 169-174.
Опубліковано
2017-09-25
Як цитувати
Наливайко, О., & Чорноус, Н. (2017). Визначення суті поняття «мобільного навчання». Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 109-113. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9286
Номер
Розділ
Статті