Природовідповідний метод викладання як інструмент збереження здоров’я особистості

  • Е. Ф. Бєляєва
  • Л. М. Зубкова
Ключові слова: природовідповідна (біоадекватна) методика, цілісне мислення, мислеобраз

Анотація

Стаття обґрунтовує важливість застосування в навчальному процесі методики, яка базується на природних для людини принципах засвоєння інформації. В її основілежить принцип природовідповідності, що сприяє цілісному розвитку людини й активізаціїїї потенційних можливостей. Метою даної методики є змотивувати навчальний мислеобраз як мікроструктуру знання з навчального предмета, навчити мислити образами, створити системне асоціативне мислення, яке дозволить у короткий час засвоїти великі обсяги інформації і закласти її у довготривалу пам’ять.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Антоненко Н. В. Педагогика ноосферного развития. — М., 2007. — 220 с.

Ануашвили А. Н. Основы психологии. — М., 2001. — 135 с.

Давыдовская Н. А. Психологические и медицинские основы здоровьесберегающего и природосообразного метода преподавания. — Москва ; Алматы, 2005. — 219 с.

Лебедев А. Скорость поиска сигналов в поле зрения человека и в его кратковременной памяти // Психофизиологические закономерности восприятия и памяти. — М. : Институт психологии РАН, 1985.

Маслова Н. В.Ноосферное образование. — Симферополь: Доля, 2012. — 296 с.
Опубліковано
2017-09-25
Як цитувати
Бєляєва, Е., & Зубкова, Л. (2017). Природовідповідний метод викладання як інструмент збереження здоров’я особистості. Наукові записки кафедри педагогіки, (40), 24-28. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9273
Номер
Розділ
Статті