Творча особистість майбутнього вчителя географії формується в умовах інтеграції освіти і науки

  • Борис Чернов
Ключові слова: інтеграція, освіта, наука, навчання, університет, вчителі географії, дослідницькі навички, самостійні дослідження

Анотація

Нині постала проблема інтеграції освіти і науки не тільки у процесі навчання майбутніх учителів географії в університетах, а й навчання учнів у загальноосвітній школі. Важливість взаємозв’язку освіти і науки знайшла відображення і в Законі України «Про вищу освіту», а також у сучасних дослідженнях з філософії, педагогіки і дидактики географії. Пропонується навчання майбутніх учителів географії на трьох рівнях: методологічному, загальнонауковому і методичному із застосуванням методів навчання, в основі яких лежить характер самостійної пізнавальної діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Andrushhenko, V. (2007). Filosofiya osvity`: ponyattya i predmetne pole [Philosophy of education: concepts and subject field]. Filosofs`ki zasady` transformaciyi vy`shhoyi osvity` v Ukrayini na pochatku XX1 stolittya: Ser. Modernizaciya vy`shhoyi osvity`: svitoglyadno-pedagogichni problemy`. Ky`yiv: Pedagogichna dumka, 81-98.
2. Dubinin, N.P., Platonov, G.V., Studitskij, A.N. (1984). Filosofskie issledovanija zhivoj prirody i ih mesto v sisteme nauchnogo znanija [Philosophical studies of living nature and their place in the system of scientific knowledge]. Dialektika zhivoj prirody. Moskva: MGU, 5-30.
3. Isayenko, V.M. (2014). Integracijni zasady` rozvy`tku nacional`noyi osvitn`oyi sy`stemy` [Integration principles in the development of the national education system]. Ecological Bulletin, 6(87), 29-30.
4. Kedrov, B.M. (1972). Estestvoznanie [Natural Science] // GSE. – Moskva: Sov. jenciklopedija, 9, 103-107.
5. Kedrov, B.M. (1985). Klassifikacija nauk [Classification of sciences]. Moskva: Mysl’, 543.
6. Kremen`, V.G., Il`yin, V.V. (2012). Sy`nergety`ka v osviti: kontekst lyudy`nocentry`zmu: monograf [Sinenergy in education: the context of human centrism: monograph]. Ky`yiv: Pedagogichna dumka, 368.
7. Lavrent`yeva, O.O. (2014). Rozvy`tok metodologichnoyi kul`tury` majbutnix uchy`teliv pry`rodny`chy`x dy`scy`plin u procesi profesijnoyi pidgotovky`: teorety`ko-metody`chny`j aspekt: monograf. [Development of methodological culture in future teachers of natural sciences in the process of professional training: theoretical and methodological aspect: monograph]. L.O. Xomy`ch, ed. Ky`yiv: KNT, 456.
8. Ljamin, V.S. (1978) Geografija i obshhestvo. Filosofskie i sociologicheskie problemy geografiji [Geography and society: the philosophical and sociological problems of geography]. Moskva: Mysl’, 309.
9. Moroz, S.A. (1996). Istoriya biosfery` Zemli Землі [History of the Earth’s biosphere]. U 2-x kn. Kn. 2: Geologopaleontologichny` j zhy`ttyepy`s: Navch. posib. Ky`yiv: Zapovit, 422.
Як цитувати
Чернов, Б. (1). Творча особистість майбутнього вчителя географії формується в умовах інтеграції освіти і науки. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, (24), 121-125. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/6421
Номер
Розділ
Статті