Роль онлайн-спільнот у реалізації освітніх реформ (післядипломна освіта)
Ключові слова:
мережева педагогічна спільнота, вчителі початкової школи, освітні реформи, підвищення кваліфікації
Анотація
Висвітлено діяльність закритої мережевої педагогічної спільноти вчителів початкової школи Миколаївської області. Обґрунтовано доцільність та актуальність застосування соціальних мереж Google+ для здійснення неформальної та інформальної освіти педагогів на шляху реалізації освітніх реформ.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Закон України «Про освіту» № 2145-VIII від 28.09.2017 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
2. Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»
[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://qoo.by/49Y3.
3. Державний стандарт початкової освіти. Постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://qoo.by/49ZG.
2. Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»
[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://qoo.by/49Y3.
3. Державний стандарт початкової освіти. Постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://qoo.by/49ZG.
Опубліковано
2019-06-08
Як цитувати
Олійник, Л. М. (2019). Роль онлайн-спільнот у реалізації освітніх реформ (післядипломна освіта). Проблеми сучасної освіти, (9). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/issuesedu/article/view/12981
Розділ
Статті