Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Поточний номер
Архів
Подання
Редакційний штат
Про нас
Етичний кодекс
Політика відкритого доступу
Перевірка на плагіат
Архівування
Процес рецензування
Про журнал
Заява про конфіденційність
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 81 (2023): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
№ 81 (2023): Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Опубліковано:
2024-07-01
Статті
ІНКЛЮЗИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
Гряник Д.О.
7-15
PDF
РОЗВИТОК STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Дрокіна А. С.
16-21
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Капустіна О. І.
22-29
PDF
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗВИТКУ
Поляков М. В.
30-37
PDF
МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПІДХОДІВ КОМПЛАЄНС-МЕНЕДЖМЕНТУ У СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Грінченко Г.С., Нестеренко Р.О., Фоменко А.В.
38-44
PDF
КОМПЛАЄНС ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Одарченко В.І.
45-51
PDF
ПРОЄКТНА І ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Гагатік Н. О.
52-58
PDF
ЗДАТНІСТЬ ДО КОМАНДНОЇ РОБОТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ковальська В.С., Гранкін О.О.
59-65
PDF
ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ЯК СУЧАСНА ВИМОГА РОБОТОДАВЦЯ
Олійник Н. Ю., Подольський М. М.
66-77
PDF
«Іноземна мова як провідний чинник академічної мобільності майбутніх інженерів-педагогів».
Тупченко В.В, Пасічник М.В.
78-83
PDF (English)
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУРОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
Харківська А. А., Штефан Л. В.
84-90
PDF
СТРАТЕГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ
Драгун В.В.
91-97
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Павлова О.Г.
98-103
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ
Синельник І. В., Синельник О. В.
104-113
PDF
ПОРТФОЛІО ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ТА ШЛЯХ ДО САМОМОТИВАЦІЇ В АДАПТИВНОМУ НАВЧАННІ
Скороходова І. Є.
114-123
PDF
ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Баглай М. В.
124-130
PDF
РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Брюханова Н.О., Гресь Л.О., Замчій С.В.
131-142
PDF
ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Кузнецова О.В.
143-150
PDF
ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ШКІЛ У КАНАДІ В ЕПОХУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
Кoлєсніков Р. О.
151-161
PDF
ISSN
2074-8922
(Print)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems