Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності

  • Д. О. Олтаржевський Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: бізнес-компанія, місія компанії, корпоративні комунікації, корпоративна соціальна відповідальність, соціальний маркетинг, соціальна реклама, корпоративні медіа

Анотація

На яких засадах мають спілкуватися з аудиторією сучасні компанії, аби якнайефективніше реалізувати свою суспільну місію та ринкову стратегію? Як відповідні духовно-ідеологічні цінності та пов’язані з ними комунікаційні підходи здатні слугувати інтересам бізнесу та оптимізувати їх щодо потреб суспільства? Ця наукова стаття є спробою знайти відповіді на окреслені питання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність / Ф. Котлер, Н. Лі ; пер. з англ. — К. : Стандарт, 2005. — 302 с.

2. Кунде Й. Корпоративная религия. Создание сильной компании с яркой индивидуальностью и корпоративной душой / Йеспер Кунде ; пер. с англ. — СПб. : Стокгольм. школа экономики в Санкт-Петербурге, 2002. — 270 с.

3. Ляпоров В. Оскорбление действием. Скандал и эпатаж в рекламе с точки зрения бизнеса / Вадим Ляпоров // Бизнес-журнал. — 2003. — № 13. — С. 59.

4. Мацусита К. Миссия бизнеса / Коносуке Мацусита ; пер. с англ. — 2-е изд. — М. : Альпина Паблишерз, 2010. — 189 с.

5. Cornelissen J. P. Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice / Joep P. Cornelissen. — 2nd ed. — London : SAGE, 2008. — 280 p.

6. CSR and Reputation Management Best Practices [Electronic resource] / Reputation Institute. — Way of access : https://www.reputationinstitute.com/Resources/Registered/PDF-Resources/CSR-and-Reputation-Management-Best-Practices.aspx. – Дата звернення : 25.12.2016. — Назва з екрана.

7. Definition of CSR [Electronic resource] / Business Dictionary. — Way of access : http://www.businessdictionary.com/definition/corporate-social-responsibility.html. — Дата звернення : 20.12.2016. — Назва з екрана.

8. Green paper. Promoting a European framework for Corporate Social Responsibility [Electronic resource] / Commission of the European Communities. — Way of access : europa.eu/rapid/press-release_DOC-01-9_en.pdf. — Дата звернення : 23.12.2016. — Назва з екрана.

9. Rangan V. Kasturi. The truth about CSR [Electronic resource] / Rangan V. Kasturi, Lisa Chase, Sohel Karim // Harward Business Review. — Jan.—Fab. — 2015. — Way of access : https://hbr.org/2015/01/the-truth-about-csr. — Дата звернення : 25.12.2016. — Назва з екрана.

10. 2016 CR Index Insights Report [Electronic resource] / Business in the community. — Way of access : http://www.bitc.org.uk/system/files/8022_cr_index_2016_hi_res.pdf. — Дата звернення : 25.12.2016). — Назва з екрана.
Опубліковано
2017-12-06
Як цитувати
Олтаржевський, Д. О. (2017). Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (10), 40-45. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9801
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ