Теорія та методологія сучасних онлайн-мережевих процесів

  • О. В. Курбан Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: соціальні онлайн-мережі, комунікація, інформація

Анотація

У статті представлено авторське бачення питання теоретико-методологічного дослідження інформаційних процесів у сучасних соціальних онлайн-мережах. Проаналізовано попередні роботи дослідників, що представлені здебільшого фрагментарними розробками. Представлена авторська структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів, яка складається з трьох основних аспектів – високих цифрових, гуманітарних та психотехнологій.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бабаев А. Контекстная реклама / А. Бабаев, Н. Евдокимов, А. Иванов. — СПб. : Питер, 2012. — 304 с.

2. Брекенридж Д. PR 2.0: новые медиа, новые аудитории, новые инструменты / Д. Брекенридж. — М. : Эксмо, 2009. – 245 с.

3. Броган К. Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных сетях / К. Броган, Дж. Смит ; пер. с англ. У. Сапцина. — М. : Манн, Иванов и Фарбер, 2013. — 245 с.

4. Галфорд Р. Советник которому доверяют / Р. Галфорд, Ч. Грин, Д. Майстер ; пер. с англ. В. Фербер. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2009. – 272 с.

5. Гоян О. Я. Основи радіожурналістики та радіоменеджменту : підручн. / О. Я. Гоян. — К. : Веселка, 2004. — 245 с.

6. Давиташвили Г. Интернет-телевидение – альтернатива или метаморфоза? [Электронный ресурс] / Георгий Давиташвили. — Режим доступа : http://www.internews.ru/teleforum2003/thesis4.html.

7. Далворт М. Социальные сети: руководство по эксплуатации / Майк Далворт ; пер. с англ. О. Петрова. — М. : Добрая книга, 2010. — 248 с.

8. Зеленін В. В. По той бік правди: нейролінгвістичне програмування як зброя інформаційно-пропагандиської війни / В. В. Зеленін. — Вінниця : Віндрук, 2014. — 384 с.

9. Каплунов Д. Копирайтинг массового поражения / Д. Каплунов. — СПб. : Питер, 2012. — 230 с.

10. Конык Д. Расставьте сети. Как использовать Интернет в интересах вашого бизнеса / Д. Конык., С. Рендел. — К. : ЛИК, 2011. — 120 с.

11. Кошик А. Веб-аналитика 2.0 на практике: тонкости и лучшие методики / А. Кошик. — М. : Вильямс, 2011. — 528 с.

12. Кролл А. Комплексный веб-мониторинг / Кролл А., Пауэр Ш. ; пер. с англ. О. Огнева. — М. : Эксмо, 2010. — 768 с.

13. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посібн. / О. В. Курбан. — К. : Кондор, 2014. — 246 с.

14. Кущ Д. Цифрове телебачення [Електронний ресурс] / Дмитро Кущ // RBN. — Режим доступу : http://rbn.cc/ua/analytics/788-cyfrove-telebachennja-chastyna-i.

15. Лазарєва Л. М. Медіакультура та її функції / Л. М. Лазарєва // Культура і сучасність : альманах. — К. : Міленіум, 2010. — № 2’2010. — С. 140—145.

16. Лейбин В. Прикладной психоанализ [Электронный ресурс] / Владимир Лейбин // Национальная энциклопедическая служба. — Режим доступа : http://vocabulary.ru/dictionary/881/word/prikladnoi-psihoanaliz.

17. Мобільний зв’язок в Україні [Електронний ресурс] // Електронна бібліотека України. — Режим доступу : http://uateka.com/uk/article/society/1227.

18. Почепцов Г. Г. Від Facebook’у і гламуру до Wikileaks: медіа комунікації / Г. Г. Почепцов. — К. : Спадщина, 2012. — 464 с.

19. Почепцов Г. Новые подходы в сфере «жестких» инфовойн [Электронный ресурс] / Г. Почепцов // Media sapiens [сайт]. — Режим доступа : http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/novye_podkhody_v_sfere_zhestkikh_infovoyn/.

20. Почепцов Г. Г. Информационные войны. Новый инструмент политики / Г. Г. Почепцов. — М. : Алгоритм, 2015. — 256 с.

21. Райт Дж. Блог-маркетинг: новый революционный путь увеличения продаж, усиления потенциала бренда и достижения выдающихся результатов в бизнесе / Дж. Райт. — М. : Эксмо, 2008. — 243 с.

22. Рассел Дж. Веб-аналитика / Дж. Рассел ; пер. с англ. — М. : Книга по Требованию, 2013. — 106 с.

23. Рашкофф Д. Вступление. Характер заражения [Электронный ресурс] / Дуглас Рашкофф // Медиавирус [сайт]. — Режим доступа : http://mediavirus.narod.ru/02.html.

24. Серновиц Э. Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить / Э. Серновиц. — М. : Манн, Иванов и Фербер, 2012. — 210 с.

25. Филонов Д. На связи: 10 самых популярных мессенджеров [Электронный ресурс] / Дмитрий Филонов // Форбс. — Режим доступа : http://www.forbes.ru/tekhnologii-photogallery/internet-i-svyaz/249686-na-svyazi-10-samykh-populyarnykh-messendzherov/photo/10.

26. Фоллс Дж. Маркетинг в социальных медиа. Просто о главном / Дж. Фоллс ; пер. с англ. В. Иващенко. — М. : Манн, Иванов и Фербер, 2012. — 336 с.

27. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов. — М. : Манн, Иванов и Фербер, 2013. — 240 с.

28. Халилов Д. Мониторинг социальных сетей и блогов [Электронный ресурс] / Дамир Халилов // Энциклопедия маркетинга. — Режим доступа : http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/smm_monitoring.htm?printversion.

29. Хайятт М. Платформа: как стать заметным в интернете / М. Хайятт ; пер. с англ. О. Медведь. — М. : Манн, Иванов и Фарбер, 2013. — 345 с.

30. Хасслер М. Веб-аналитика / М. Хасслер ; пер. с англ. — М. : Эксмо, 2010. — 432 с.

31. Шефер М. Маркетинг в Твиттере / М. Шефер ; пер. с англ. О. Медведь. — М. : Манн, Иванов и Фарбер, 2013. — 345 с.
Опубліковано
2017-12-06
Як цитувати
Курбан, О. В. (2017). Теорія та методологія сучасних онлайн-мережевих процесів. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації», (10), 36-40. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/9800
Розділ
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ