Зіставлення психологічних профілів успішно та посередньо встигаючих студентів

  • Alisar Kobrosli Інститут інноваційної та післядипломної освіти Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, м. Одеса
  • Valerii Prostomolotov Інститут інноваційної та післядипломної освіти Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, м. Одеса

Анотація

Стаття присвячена комплексному дослідженню впливу на успішність студентів таких психологічних факторів, як тривожність, акцентуації характеру, інтро-/екстраверсія, тип особистості, а також особливості уваги і пам’яті. Успішність студентів є не тільки важливим критерієм навчання у вузі, але і безпосередньо впливає на розвиток якостей, необхідних у майбутній професійній діяльності. Актуальність дослідження обумовлена тим, що порівняння відмінників і посередньо успішних студентів є однією з основних проблем психології і педагогіки. Дане питання не було вивчено в достатньому обсязі як у вітчизняних, так і зарубіжних працях вчених. Висновки, зроблені при порівнянні різних категорій студентів, дозволять краще організувати навчальний процес. У цій статті описані результати емпіричного дослідження, достовірність яких перевірена і доведена методами математичної обробки результатів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Alisar Kobrosli, Інститут інноваційної та післядипломної освіти Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, м. Одеса

магістрант

Valerii Prostomolotov, Інститут інноваційної та післядипломної освіти Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, м. Одеса

д.мед.н., професор

Посилання

Як цитувати
Kobrosli, A., & Prostomolotov, V. (1). Зіставлення психологічних профілів успішно та посередньо встигаючих студентів. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 3(2 (6), 78-85. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/8332
Розділ
Медична психологія