Визначення особливостей гендерної ідентичності студентів

  • Ia. K. Iagniuk Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У статті висвітлені деякі особливості гендерної ідентичності сучасних студентів при складенні ними самоідентифікаційних характеристик з використанням методики «Хто Я?» М. Куна, Т. Макпартленд в модифікації Т. В. Румянцевої. Зокрема, виявлено, що у студентському віці переважає не пряме, а посереднє позначення гендеру (через закінчення та виконувані соціальні ролі), що може свідчити про недостатнє прийняття студентами своєї гендерної ідентичності. У цілому, можна зробити висновок, що студентська молодь характеризується широким набором характеристик, які описують гендер опосередковано. Аналіз прямого позначення гендеру показав, що слід говорити про деяку тенденцію до «андрогінізації» особистісних особливостей дівчат та більшу тривалість процесу формування гендерної ідентичності у юнаків. Обґрунтовано причини отриманих результатів у розрізі соціокультурної детермінації.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Опубліковано
2014-04-28
Як цитувати
Iagniuk, I. K. (2014). Визначення особливостей гендерної ідентичності студентів. Психіатрія, неврологія та медична психологія, 1(1), 64–67. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pnmp/article/view/1467
Розділ
Медична психологія