Специфіка навчання російської фразеології у групах студентів, які вивчають історію образотворчого мистецтва

  • М. О. Ходаківська
  • О. Б. Тесаловська
  • А. В. Сулятицький

Abstract

У статті розглядаються особливості презентації російської фразеології на заняттях із російської мови як іноземної з метою формування професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності. Методи та прийоми, що наводять автори, сприяють засвоєнню фразеологічних одиниць та їх активному вживанню в повсякденному та професійному спілкуванні. Теоретичні положення демонструються на прикладі навчання іноземних студентів архітектурних спеціальностей, які вивчають історію культури та образотворчого мистецтва.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Быстрова Е.А. Методическая типология фразеологического материала / Е.А. Быстрова // Русская фразеология в национальной школе. – М., 1976. – С. 11–37.

2Вартаньянц А.Д. Мы читаем и говорим о русских художниках / А.Д. Вартаньянц, Н.В.Кашина. – М. : Рус. яз., 1989. – 181 с.

Виноградов В.В. Избранные труды. Лексикология и лексикография / В.В.Виноградов. – М. : Наука, 1977. – 312 с.

Гудков Д.Б. Теория и практика международной коммуникации / Д.Б. Гудков. – М. : Гнозис, 2003. – 288 с.

Маёрова Ксения. Русское народное прикладное искусство / Ксения Маёрова. – М. : Рус. яз., 1990. – 260 с.

Мокиенко В.М. Давайте говорить правильно! Трудности современной русской фразеологии : Краткий словарь-справочник / В.М. Мокиенко. – СПб. : Академия, 2004. – 352 с.

Помыкалова Т.Е. Фразеологический признак в текстах по искусству (материалы по живописи) : специфика семантики / Т.Е. Помыкалова // Современный русский язык: динамика и функционирование : научно-популярный журнал Метеор-Сити. – 2016. – № 1. – С. 26–31.
Published
2017-03-31
How to Cite
Ходаківська, М. О., Тесаловська, О. Б., & Сулятицький, А. В. (2017). Специфіка навчання російської фразеології у групах студентів, які вивчають історію образотворчого мистецтва. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (29), 148-156. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/8111