ОПТИМІЗАЦІЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ТА ІНТЕРАКТИВНОГО КОНСПЕКТУ

  • О.І. Гридасова
  • Л.М. Рябих
Ключові слова: американська академічна лекція, інтерактивний конспект, мікрожанр, навчальний процес, роздатковий матеріал

Анотація

Статтю присвячено розгляду роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту як засобів оптимізації американської академічної лекції, проаналізовано особливості типів роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту, встановлено їх основні комунікативні завдання, а також переваги та недоліки використання цих мікрожанрів у навчальному процесі. Розглянуто вплив спільногрупового, спеціальногрупового та індивідуального чинників на використання зазначених мікрожанрів, грунтуючись на частотністі їх використання. Визначено домінантність або периферійність роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту як мікрожанрів американської академічної лекції. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Гридасова, О., & Рябих, Л. (1). ОПТИМІЗАЦІЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ТА ІНТЕРАКТИВНОГО КОНСПЕКТУ. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1125(79), 94-99. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2675