Засоби оптимізації формування навичок роботи з арифметичними діями, формулами та графіками англійською мовою у студентів економічних спеціальностей

Ключові слова: засоби оптимізації, методична схема, навички мовленневої діяльності англійською мовою, термінологічна підсистема

Анотація

У статті запропоновано методичну схему, що оптимізує формування навичок читання, говоріння, аудіювання англійською мовою для роботи з математичними розрахунками. Базуючись на особливостях фінансово-облікових документів з точки зору англомовної термінологічної підсистеми, форми її презентації, специфічної вербалізації відомих знаків з інших галузей знань (алгебри, геометрії тощо) та з урахуванням розрідженої сітки академічних годин, схему побудовано з п’яти етапів: арифметичні дії, розрахунки за формулами, графіки, активи та пасиви балансу, презентації з графіками та калькуляціями. Предметом дослідження є засоби оптимізації формування навичок мовленнєвої діяльності англійською мовою фінансово-облікової сфери у студентів економічних спеціальностей. Матеріал дослідження становлять ті розділи податкових декларацій, балансових звітів тощо українською та англійською мовами, які містять розрахунки за формулами та на графіках.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Касьянова В.Г. Management Norms: Cross-Cultural Viev / В.Г. Касьянова, В.С. Кузьміна. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 152 с.

Новак Т.В. Анг-лійська мова бухгалтерського обліку / Т.В. Новак. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 223 с.

Fawdry R.C. A junior arithmetic / R.C. Fawdry. – London : G. Bell and Sons LTD, 1960. – 210 p.

Kasianova V. Macroeconomics – English Bridge Course / V. Kasianova. – Kharkov : Kharkov Academy of Municipal Economy, 1999. – 118 p.

Responses to English for Specific Purposes (ed. Peter Master). – San Jose : San Jose State University, 1998. – 241 p.

Опубліковано
2018-03-12
Як цитувати
Касьянова, В. Г., & Медвідь, М. М. (2018). Засоби оптимізації формування навичок роботи з арифметичними діями, формулами та графіками англійською мовою у студентів економічних спеціальностей. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (86), 175-181. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2017-86-23

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)